11 Januari

Nice dag idag. Åkte till skolan med Sofie. När jag kommer dit säger min musiklärare " Vad gör du här Emma? " jag skulle tydlinge inte komma för det var bara halva klassen som hade trummredovisning och efter musiken skulle jag ha håla till dansen. Men jag hann iaf redovisa jag med och det gick mycket bra.

Efter musiken hittade jag Julia som också hade håla och det var tur för ingen annan i min klass var där typ. Sen hade jag dans. Efter det träffade jag Natyra som jag inte träffat på länge, det var kul och jag fick en fin ring och öronähnge av henne. Sen hjälpte jag henne med projektarbetet.

Efter det åkte jag hem med Sofie igen, var hemma en stund och sen drog jag med Julia till badet för att bada och sola. Där träffade vi Jocke och Fredrik men dem stack typ direkt.

Nu har jag varit hemma en stund och ska snart gå och lägga mig. Imorgon har jag bara en lektion så jag slutar kl 11, underbart! då blir det stan och fika med Natyra och Tor sen får vi se vad som händer.

Idag får det bli en busig bild från Barcelona, gillar Julia där bak haha så söt.



Sweeet dreams or a beautiful nightmare

Allmänt | |
Upp