16 Januari

Grattis till min lillebror som fyller 16 år den 16 Januari!

Hela denna helgen har jag och Natyra hängt hemma hos mig. I fredags bestälde vi hem pizza, efter det kollade vi på let's dance sen somnade vi och sov mest hela kvällen. När vi skulle lägga oss blev jag ritkigt pigg men Natyra ville bara sova, så det fick jag med göra då..

På lördagen vaknade vi och vi gick bakade, städade och fixade lite saker här hemma bara. Vi kollade på film och lite sånt. Senare på kvällen kom min kusin Koff och hans föräldrar för att se hockey. Charlotte hamnade istället med mig och Natyra ute i köket och drack drinkar. Vi satt och snackade hela kvällen, det var mycket mysigt, speciellt att få höra massa historier av charlotte sen hon var liten. När hockeyn var slut kom de andra som också ville vara med oss.

Efter en lång kväll gick dem hem och vi gick och la oss. Jag pratade tydlinge i sömnen några gånger under natten sa Natyra, jag hade tagit min kopp med vatten som stod bredvid sängen och så hade jag sagt "SKÅL NATYRA" hahahah fyfan.

Idag har vi bara suttit och skrattat åt massa sjuka klipp sen i somras. Jag är tvungen att visa er ett av dem. Kolla hur Natyra blir efter hon shotat.

 





Snart kommer Louise hit och vi ska iväg och träna zumba, vi längtar! Pusspåer
Allmänt | |
#1 - - Sofie:

hahahah!

#2 - - Anonym:

hahaha Sofie du är jättesöt!

Upp