Bedtime

Lång dag. Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. Hunnit med en hel del. Min dag började med att jag träffade Sofie på bussen så jag fick sällskap hela vägen till skolan. I skolan har det varit full fart med. Tog bussen hem med Sofie också. Pappa har feber så han är hemma och är sjuk. Var hemma en timme och sedan stack jag till träningen med Louise. Vi tränade Easyline och det var riktigt jobbigt idag eftersom vi tränade ett hårt pass igår. Efter det gick vi på gångbandet.

Stack hem och duschade och sen drog jag hem till min kusin för att träffa henne igen som bor jättenära mig. Vi bakade kladdkaka. Nyttigt och bra precis efter en träning.. men det gör inget för vi ska träna på osndag med. Nu har jag nyss pluggat lite och ska snart gå och lägga. Längtar efter sängen!

Vill inte skriva ett inlägg utan bild men har inte tagit någon idag, så det får bli en gammal.

Min gamla hårfärg


Sweet dreams

Allmänt | |
Upp