16 Mars

Hallå allihopa vill börja med att säga grattis till min lilla kusin Simon som fyller år idag. Dagen började med en riktigt skönt sovmorgon, sedan tog jag bussen klockan 9 till skolan. När jag skulle cykla till bussen hade jag perfekt med tid sen fick jag inte upp låset på min cykel så jag fick skynda in i huset hitta nyklarna till vårt förråd där pappas cykel står. Men när jag kollar in där står en massa skit ivägen, gräsklipparen bland annat. Som tur hade Julia sin cykel hos mig olåst så den tog jag och trög var den men jag hann fram i tid. Var på busshållsplatsen prick när bussen skulle gå.

När jag kom fram till lektionen var min lärare Arne på dåligt humör så jag fick skäll för allt jag gjorde. Skoldagen gick rätt snabbt. Sen åkte jag bussen hem med Sofie och Coffe och sen hade jag ju inte någon cykel vid bussen så fick gå hem och mina ben skakade, klen! Men jag hade i alla fall sälskap hem av min andra kompis Sofie och hennes pojkvän.

Sen kom jag hem åt kolla de tv och sedan stack jag till träningen för att träna TRX, det gick bra trots att ryggen  som har gjort ont och varit stel de senaste dagarna. Nu sitter jag här vid datorn och orkar knappt lyfta mina armar eller göra något annat med min kropp. Det känns riktigt skönt när det tar så mycket. Och jag mår skitbra av att träna!

Min kamera är på laddning, kommer säkert några fina bilder på mitt rum senare! Puss på er

Rihanna – California King Bed

Allmänt | |
Upp