25 Maj

Idag gick jag upp tidigt så därför blir det ett sent inlägg. Dagen idag har varit som en vanlig dag. Har varit i skolan och gjort en redovisning, nu är ALLA LÄXOR SLUT! Riktigt skönt. Efter skolan blev det kinamat med ett gäng från klassen, sen stan. Tro det eller ej men jag har köpt en långklänning, det trodde jag aldrig skulle hända.

Här får ni se en bit av den.


Imorgon ska jag träna zumba, ska utbildas till zumba instruktör. Så imorgon är min första träning på min lilla utbildning, ska bli spännande!
Imorgon börjar jag sent, så funderar på att sätta på en film men lär somna innan jag kommit halvvägs in i filmen.

Sov gott!
Allmänt | |
#1 - - anonym:

var köpte du klänningen och vilken färg är det?:)

#2 - - Emma:

Den är från H&M och är beige, lite rosa/brun. Finns i blå också :)

Upp