6 Maj

Jag har haft full upp under de senaste dagarna, känner att jag tycker det är kul med bloggen igen och så har jag inte haft tid att skriva.. dåligt av mig. Men i alla fall så i onsdags efter skolan så stack jag och Elin till centan en snabb runda. Efter det stack jag hem till Julia och sov där till torsdagen.

Igår (torsdags) efter genrepet på dansen gjorde jag också mitt fjärde sista prov i gymnasiet, bara tre kvar... Efter skolan gick jag och fixade pass hos Polisen i Lund med Emilia. Sen stack vi och betalade min resa. Efter det gick vi till EH och fikade. Sen blev det vidare till Lödde inom banken och fixade lite saker, sen hem till mig. Sen tog jag o Emilia 6 bussen jag till Centan för att äta med mamma och bror och Emilia åkte hem till sig.

Idag efter skolan stack jag och Anna till stan för att fixa en liten pressent till Tina som fyllde 20 igår.  Imorgon blir det att fira henne. Vi åt också kinamat som satt riktigt bra idag!! Ikväll blir det Julia igen och sen kommer Sofie också, senare kanske det kommer några grabbar också, vi får se.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ha på mig mina nya shorts ikväll. Puss ( En massa bilder kommer om några dagar på allt jag gjort den senaste månaden )
Allmänt | |
#1 - - =):

Fin!

Upp