Musik är bäst när den berör

Denna dagen började riktigt dåligt. Det började med att jag tog bussen en timme tidigare till skolan för att jag inte skulle komma försent till provet jag trodde vi hade första lektionen som vi hade andra.. och så klart så kommer inte Arne på första lektionen för att hans motorcykel stannade när han var på väg till skolan.

Så vi satt och segade några stycken i skolan och till slut kom Arne så att vi kunde skriva provet. Efter det var det matte och sendan slutade vi.

Nu ikväll har jag städat hela mitt rum, varit och köpt en byrå till mina kläder så att allt får plats. Har också varit duktig och städa hela ovanvåningen, toaletten och allt. Ibland får jag sånna ryck. Men det känns jävligt skönt åt efteråt.

Nu sitter jag på mitt nystädade och nyfixade rum och lyssnar på musik, ska snart gå ner och hämta något att äta och sen kolla lite på vad som kommer på provet på torsdag, organisation och ledarskap!







Puss
Allmänt | |
Upp