24 Augusti

Det stora med denna dagen var att jag klarade uppskrivningen till körkortet! Egentligen skulle det förbli en hemlis tills jag haft min uppkörning med, men eftersom mina troga bloggläsare fortfarande följer min blogg så tänkte jag vara snäll att berätta det för er. Var rikitgt nervös när jag vaknade imorse och hela vägen till helsingborg där jag skrev upp. Pappa körde mig och när jag var klar var jag tvungen att ljuga och säga att jag inte klarade det, han gick faktiskt på det. Men kunde inte hålla skrattet borta så länge.

När jag kom hem åt jag sen stack jag direkt till jobbet.Cyklade både dit och hem, det fick bli dagens träning. På jobbet hände inte speciellt mycket idag förutom att det var första gången jag jobbade själv, men det gick bra. 

Ska träffa Julia snart och vi ska kolla på True Talent, eller hon har inget val ;) Älskar musikprogramm!

 
Såhär lycklig är jag nu
 

Ha en fin kväll!
Allmänt | |
Upp