26 Augusti

Idag har det varit full fart. Började med att jag cyklade till jobbet som vanligt. Jobbade på gymmet 4 timmar sen stack jag hem till min mormor och morfar och hälsade på eftersom jag hade en timme innan jag skulle börja jobba i skoaffären. Älskar att komma hem till mormor och morfar! Vi satt bara och pratade i deras uterum och åt glass. Jag måste också berätta att jag råkade starta larmet på gymmet idag haha. Fyyfan vad högt det piper. Sen ringde securitas gubben så allt löste sig.

Imorgon kommer jag inte hinna skriva något alls. Ska börja jobba kl 10. Efter det ska jag träffa Coffe för att ta bussen till Emil. Vi ska ha klassträff. Trodde inte vår klass skulle ha det faktiskt men jag ser fram emot det! Vi ska bada i Emils pool och grilla och annat.

Mina kläder från HM kom idag. Allt satt jättebra och var snyggt i verkligheten med.


Jag behöver mer sol om jag ska överleva ett helt år innan det blir somar igen


Nu ska jag sova och det ska bli skönt för jag är riktigt trött. Sov Gott!
Allmänt | |
Upp