It sucks to be you right now

Denna dagen har varit otroligt slitsam. Kvällen igår hos Emil var kuuuul! Och det var nog därför dagen blev ännu jobbigare.. Vi hade klassträff. Vi grillade fast jag och Coffe kom när alla redan hade ätit eftersom våra bussar suger här ute på landet så vi fick äta själva. Sen spelade vi spel, chillkrökade, badade i den kalla poolen. Sen stack jag hem vid 1. Jävligt kul att träffa alla igen faktiskt.

Dessa bilderna ser förjävliga ut nästan alltihopa haha!













Avslutar med att bjuda på den fulaste bilden från kvällen igår


Idag ringde klockan vid halv 8, ca 5 timmar sömn. Vaknade med lite huvudvärk och sen cyklade jag till gymmet för att hålla mitt zumba pass. Sen direkt efter skyndade jag till skoaffären för att jobba där. Mot eftermiddagen såg jag säkert ut som ett monster, stackars kunderna. Var riktigt trött i alla fall. Efter jobb kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem till henne på en liten kräftskiva.

Min gammelfarmor Carla dog idag. R.I.P Hon blev 95 år så hon fick ett långt och fint liv <3
Allmänt | |
Upp