18 December

Hej! Nu är det skärpning från min sida. Ska sluta slarva med bloggandet. Sitter i min
soffa och kollar på tv och bloggar. Har inte orkat göra mycket idag. Vaknade kl 12
efter en hård natt. Louise kommer hit och kollar på Breaking dawn med mig sen.

Gårdagen började med att jag åkte till mamma och bakade jugodis med henne.
Stannade där hela dagen och åt kvälls mat. Sen körde jag och lämnade Maritn hos
sin tjej, efter det körde jag hem.





 Fixade mig och gick sedan bort till Koff där Anton
och Sofie var. Vi satt och förkrökade och hade sälskap utav Charlotte och Jonas
(koffs föräldrar) Sedan drog vi ut på slagt. Mycket bra kväll, tiden gick skitfort och vi
dansade hela tiden utan stopp nästan. Måsta nämna att drinken rosa pantern är
sinnessjukt god!!

Här bjuder jag på några otroligt vackra bilder..


















Allmänt | |
Upp