2 November

Den dagliga turen med Charlotte och hundarna igår. Och Louise var med denna gången också eftersom hon har höstlov nu. Idag har jag jobbat på bowlingen, Louise var med mig. Tur det för det har hänt en massa fel. Maskinerna har krånglat och jag har fått lösa alla möjliga problem. Men jag klarade det faktiskt. Fast min kofta är förstörd med massa olja haha. Tur jag har så många.

Efter jobb körde vi vidare till gymmet, tänkte bara köra en liten runda i gymmet men så blev det inte. Vi stannade över två timmar och det slutade med att vi hade värsta pilates passet, sjukt kul! Hoppas jag vaknar upp med en härlig träningsvärk imorgon, fast inte för mycket kanske eftersom jag ska jobba igen. Med Lasse.



Lotten och jag


Och här kommer resten utav de härliga bilderna (klicka för att se större)

  

Everything inside me screams no no no no no

Allmänt | |
Upp