10 Oktober

Denna dagen har varit mycket bra. Tredje dagen på nya jobbet. Har börjar jobba på Lödde Bowlingcenter. Det är en hel vetenskap att lära sig hur allt fungerar men allt börjar lägga sig i huvudet nu. Första dagarna snurrade allt mest runt i skallen. Men det jag ska göra när jag jobbar där är allt från olja banor, fixa med bowlingmaskinerna om de hänger sig, och sen är där ju tusen olika fel också som man ska hålla reda på. Sköter även kassan har hand om bokningar och kokar kaffe. En hel massa men jag älskar när det är mycket att göra så jag trivs! 

Efter jobb har jag inte gjort speciellt mycket, nördat sims ett tag. Det spelet är beroendeframkallande.. Nu ligger jag i min säng och myser. Ska snart se lite film.

En sak som jag helst inte vill tänka på är att idag har mitt älsklingshäst flygit till himlen om allt har gått som planerat. Jag vågar inte köra ner till stallet och kolla om hon är kvar för då  kommer det kännas hemskt att se en tom hage utan en häst som gnäggar när man kommer. 

Till minnne utav min fina Mylaika
















Vi ses min ängel<3 
Allmänt | |
#1 - - sofia:

puss på dig hästen <3

Upp