29 September

Här kommer ett nytt litet klipp som jag spelade inte för några dagar sedan. Vill egentligen inte lägga ut klipp här om de inte är perfekta vilket jag aldrig tycker att de är men jag ar börjat att satsa på musiken igen så vill gärna ha er kritik. Har spelat in ganska mycket på senaste tiden så här kommer blir mycket av sådant framöver.

Här kommer en låt av Christina Aguilera. Ursäkta det dåliga ljudet.



För övrigt idag ska jag hålla pass på gymmet kl 18:00, Switching. Är taggad! Snart är mitt knä bra så att jag kan sätta igång med träningen själv igen. Det är alltid något som avbryter när jag väl kommit igång med träningen, denna gången ett knä som hoppade ur led. Får hoppas på bättre tur nu.

Ha det bra allihopa!
Allmänt | |
#1 - - kajsa:

Det lät jätte bra :) synd man inte hör bättre!

#2 - - kajsa:

hehe :) har följt din ett tag faktiskt!

#3 - - sara:

varför sökte du inte till idol? mycket bra :)

#4 - - Sofie:

Jag gillar det!

Upp