Mitt år 2011

Detta året har många saker förändrats, både på gott och ont. Året börjar ju som alla andra år med januari månad. Skolan började efter jullovet och allt flöt på som vanligt. Projekarbetet lämnades in och blev mycket nöjd med mitt MVG, efter ett halvsårs arbete har man rätt att skryta!

Under de kommande månaderna hände det inte jättemycket, det enda det var mycket utav var plugg. Mitt intresse för träning växte enormt. Började träna på Healthnes.

När allt plugg nästan var över var det dags för 3ornas årliga Pragresa, i maj månad. Helt sjukt roligt hade vi, ångrar inte en minut att jag en vecka innan bestämde mig för att åka med.

När vi kom hem var det inte långt kvar till balen, läxorna började ta slut med och det var verkligen befriande, fast att jag fick ett IG i matte C är jag ändå nöjd. Dagen då nationella provet i matte skrevs var jag nervös. När jag kom in och såg provet tänkte jag bara "nä det är kört" Tror jag gick nästan först av alla. Men varför jag berättar detta är för att när jag kommer ut från salen är skolan helt tom, alla sitter o skriver detta jävla provet, utom jag OCH Ludde. (en kille från min klass) hahaha. Mötte honom när vi gick ut från skolan. Det visade sig sedan att vi fick lika dåligt resultat med några ynka poäng, känns skönt att man inte var ensam i alla fall.

Ja balen.. Jag gick med Anton. Det var riktigt kul att få bli så himla fin, få håret fixat och ha en fin lång klänning på sig. En vecka efter balen var det dags för den största händelsen detta året. STUDENTEN. Det är nog det mest lyckliga och sorgliga man någonsin gör på samma gång. Men med en underbar studentvecka så kommer man alltid att minnas den!

Ja skolan tog slut och det blev tomt, riktigt TOMT. Konstig och jobbig känsla. Jobbade några månader på skokanonen som tyvärr stängde i september månad.. Samtidigt som jag jobbade där började jag instruera i zumba på gymmet och jobbade även i receptionen en del. Sedan som jag fortfarande gör började jag jobba en del på Lödde Bowlingcenter.

I Augusti åkte jag Sofie Emma och Julia till Magaluf, en resa med mycket festande och solande på stranden. Killgänget vi känner var där 4 dagar samtidigt som oss vilket gjorde hela resan ännu bättre. I Augusit gjorde jag också min första tatuering. " Follow your heart" på nacken/ryggen.

I november var jag på en Less Mills utbildning för Sh'bam, efter en månad fick jag mitt efterlängtade godkännande. Just nu arbetar jag som instruktör för Sh'bam och Switching. Marknadsför även för gymmet.  Jobbar lite extra på Lödde Bowling.  

Jag hoppas att detta året som kommer blir riktigt bra! jag känner att jag har fått nya krafter och släppt en massa svårigheter jag gått igenom. Jag önskar alla en god fortsättning på detta året.

Bilder från året
























Sov gott!
Allmänt | |
#1 - - sofie:

hoppas på många år tillsammans med dig min fina vän <3

#2 - - Emma:

Aw Sofiesan! det hoppas jag med på sötis<3

#3 - - Louise Paradis:

Emma så himmla roligt att läsa vad som hänt under ditt år! man ser att det bara blir bättre och bättre!!!!! <3

#4 - - Emma:

Du är fin min lilla kusin! Ja det blir bara bättre och bättre:D<3

Upp