Den 14 December 09

Okej då kör vi, en vecka kvar sen är det äntligen jullov! Denna veckan ska en bok läsas ut, ett fe-prov göras och en bildanalys ska in. Jag drömde en sjuk drömm inatt, haha jag skulle skjutsa Tina i stallet på min moppe men de gick inte för de va sjukt halt ute men det struntade vi i, men sen kom jag på att jag skulle inom det andra stallet så hon fick gå hem istället haha, sen när ja kom dit så skulle det vara ett luciatåg där med alla som var med när det var på tolvåker o så skulle ja sjunga en låt men när ja testade sjunga så var min röst helt sjuk men ja skulle göra det ändå, o sen kommer ja inte ihåg så mk mer :P

Nu ska jag äta frukust, sen ska ja ta bussen vid kvart i 9, och nu har skånetrafiken flyttat busshållsplatserna så bussen kommer inte att stanna utanför polhem och det är sjukt dåligt!! Menmen inget o göra åt det just nu.

ha en fin dag
Allmänt | |
Upp