Den 26 December 09, REA

Hallå ja :D

Denna dagen började med att jag fick ett sms där det stod: pigg och vaken? från Julia. Jag kollar på klockan och ser att hon är 09:14. Jag fick lite smått panik, för vi skulle med bussen 09:50 men snabb som jag är hann jag duscha, sminka mig, klä på mig och cykla till bussen. Jag hade satt klockan på 08:00 men vetifan vad som hände. Men vi hann med bussen och kom till centan vid 10. När vi kom dit var där inte så mycket folk, bra tänkte vi så vi gick till Gina men när vi kom dit insåg vi att det var där alla höll hus. Det är helt sjukt vad alla folk är aggresiva på mellandagsrean iallafall på Gina. Julia skulle kolla på ett plagg men då kommer en stirrig jävel o bara vräker upp kläderna för att se om hon hittar något fynd just där Julia står, hahahha. Sen när jag står och kollar på en tröja på en sån rund hängare man kan snurra så kommer en tjej o börja snurra på den så den tröjan jag kollade på försvinner mot henne, jävla bitch! Sen är spetstrosor tydligen inget som man ska ha längre, enligt två "coola" tjejer. Dom sa: ääää jag har kommit förbi det stadiet när man använder spetstrosor och hon andra instämde och där stod jag och kollade på spetstrosor och tjejerna kollade på mig som om jag var en liten usel skithög som kollade på spetstrosor. Nä men det är kul med rea, hittade en tröja iallfall. Vi var bara där en timme för vi tyckte inte det fanns så mycket att kolla på. Nu ska jag gå och fixa mig lite mer inför kvällen. Puss

Allmänt | |
#1 - - Matilda:

ni hade en ganska kul shoppingtur, inte sant? ;)

Upp