Den 19 Juli 09

hallå, nu var det ett tag sen jag skrev eftersom
jag har haft så mycke annat att göra! Men iallafall
så kommer min kusin Sofia snart till mig, sen lite
senare ska vi ner till stallet och hon ska hjälpa mig
att rida Mylaika eftersom jag passar Svante, Matildas
häst.

I onsdags var Julia och Malin hemma hos mig en stund
vi åt jordgubbar och kollade på ganska sjuka klipp!

I tordsdags var det fest här, trevligt!

I fredags var jag Julia Maria John Johan Vincent och Love
hos Emma C och jag har fått en stor fin tatuering på ryggen!

Igår (lördag) gjorde jag inte så mk, stack hem till Julia 
en stund kollade film, Det var sista dagen vi ses på 8 dagar
eftersom jag sticker till Göteborg imorogon och Julia sticker
till England med Emma.


Maria på Mylaika                                                                 Jag på Svante

I fredags när vi var i stallet!
  

Allmänt | |
Upp