Den 27 Juli 09, senare

Hejsan, idag har ja spenderat nästan hela dagen i stallet
tillsammans med Julia, Det blev en skrittrunda eftersom
det har hänt något konstigt med min rygg. Jag fick även en tröja
av Julia från England som tack för jag passat hennes häst nu
i nästan en vecka, tänkte lägga upp en bild på den imorgon.
Eftersom julia är hundvakt till en mammahund och hennes 8 valpar
kommer här en bild på en söt liten valp.




Nu kom precis min kusin Sofia och nu ska vi gå och sola solarium
eftersom den riktiga solen inte vill komma fram, Puss
Allmänt | |
#1 - - Sofia:

Designen blev riktigt snygg iallafall! ;)

#2 - - Anna:

sv: ganska =) fast jag är inte superduktig!



Åhhh vilken söt vovve =) <3

#3 - - Anonym:

:) <333

#4 - - Linda - ndaiL:

annars hade jag avlidit :S

#5 - - jennifer:

tack , detsamma! rösta gärna på mig i foto tävlingen du kan läsa om på min blogg, du får en länkning om du gör det,, släng gärna in en fråga i min frågstund när du ändå är inne! kram på dig!

#6 - - malin:

tackar :)

#7 - - irma:

tack så jätte mycket :) detsamma!

cute hund!

#8 - - Claudia:

okej tack så mycket för din röst :)



allt bra?

#9 - - jennifer:

tack! oj ahh det var en konstig fråga, en sådan man får tänka till på :P kram

#10 - - Ellan:

Tack desamma! :)

Ser att du gillar hästar, kul, det gör ja med :)

#11 - - Claudia:

skönt och höra :)

jorå det är bara bra med mig också :)



planer för imorn?

#12 - - Tilde:

aw vilken söt hund! :)

Upp