15:03 Snö

Det sjukaste är att det snöar ute? redan?

Nu är kladdkakan klar så jag ska gå ner och hämta lite vaniljglass
sen så är det bara att sätta igång med geografin, prov imorgon.


Allmänt | |
#1 - - FLOOSAN livet som MAMMA:

EN KOMPIS TILL MIG FICK LUNGINFLAMMATION OCH BLEV JÄTTE DÅLIG, MAN UNDRAR LITE HUR MAN SKA REGERA SJÄLV

#2 - - simone:

sv: Tack så mycket söta mma, vad gullig du är :D

#3 - - Hannah:

ååå vad gott med kladdkaka!! Om du vill prenumerera på en blog så blir du medlem på bloglovin och där står det intill alla bloggar följ bloggen. Om du kollar på min blogg så står det under min profilbild följ bloggen med bloglovin. klicka på den:)

#4 - - Emma ☆:

FAn vad söööt du är

#5 - - Anonym:

tjoho

#6 - - Emma ☆:

tack:D

hur gammal är du?

#7 - - Mina:

God kväll söta..Skoj att du gillar min blogg..Gott med nybakat.Ha en skön kväll.

#8 - - Emma ☆:

17-18 år kanske? =)

#9 - - Sara:

Gud vad god den ser ut!

#10 - - Emma ☆:

okej, :D



Gissa hur gammal jag är?

#11 - - Viviann':

fin bild!:D

allt bra?

#12 - - Emma ☆:

HIHI TACK:D

nej jag är faktist 18 år, blir 19 i juni:D sista året på gymnasiet:D

#13 - - jenny:

sv: tack desamma, söt bild :)

#14 - - Viviann':

Svar

ska ta den sprutan snart tror jag.. :(

har hört att man inte mår så bra utav den efteråt :///

är sprutan stor?;o

#15 - - Emma ☆:

självklart inte:D

Åjhhh du heter också emma ju, :D

BÄSTA NAMNET ever:D

#16 - - Emma ☆:

jag heter Emma Josefin Weman, :)

Vad heter du i andra namn sötan?

#17 - - Emma ☆:

VA? heter du paradis:D? fan vad vackert!



var bor du?:D

#18 - - ida:

Det är ganska frusterande att det snöar redan.

#19 - - EMMMA ♥:

SKOJJAR DU:O ? Jag bor i hörby, :) 3.5 mil till Lund typ.

Vilken skola går du på?<3

#20 - - EMMMA ♥:

går du typ frisör eller något sådant, :) ?

Fan vad coooowlt, då kanske vi stöter på varandra i Lund en dag :D?

#21 - - bror :D:

hahah fale att fågelburen hänger i bakrunden :P

#22 - - EMMMA ♥:

jag går på berga gymnasiet:D

om du vet var de är?

#23 - - Emina:

Jag älskar kladdkaka!



Svar: Hahahaha jag meed!!! Ja, de har ju visat fullt med trailers så jag tror att den kommer att bli BSUVERÄN !!

#24 - - EMMMA ♥:

det hade vart kul=)

#25 - - Mina:

God kväll söta..Hoppas att din onsdag har varit en skön dag..

#26 - - aaa:

jaa då :D det e bar hur erem ed dig+ Kram kram..

Upp