Den 4 November 09, Svininfluensan

hallå allihopa! jag hann inte skriva imorse eftersom
jag hade det ganska stressigt. Idag tog jag sprutan mot
svininfluensan och änsålänge är jag normal, kan fortfarande
gå rakt fram och snacka normalt och förlamad har jag inte heller blivit.
Sprutan kändes inte så mycket, stack till lite men nu har jag fått ganska ont
i armen och rätt mycket huvudvärk, det lär nog hålla i iallafall tills på fredag.
Nu ska jag baka kladdkaka så jag har något gott att äta medans jag pluggar. 

PUSS 
Allmänt | |
#1 - - Emma:

åhhh nej det får du inte göra, :O

jag blir ju avis, vill med ha kladdkaka ju:D

jag kollar film:D

#2 - - Emma ☆:

hahaha , jag ska intre baka ngt sådant, är redan för fet;/ >:< Pippi Långstrump:D

#3 - - FLOOSAN livet som MAMMA:

tårta är aldrig fel =)

jag känner mig väldigt nervös inför sprutan, skönt att du mår bra trots lite värk

Upp