Den 25 April 2010

Hallå, nu tänkte jag lägga up bilder från denna helgen.


Detta är i fredags när jag var hemma hos Julia åt pizza och tog det lugnt.



Min kusin Louise konfirmerade sig igår (lördags). I kyrkan Niklas och Marcus



Söta Louise



Emy och Emma var också i kyrkan eftersom Emmas syrra också konfirmerades. Emy Emma och Jag



Efter kyrkan körde vi hem och lämnade bilen, sen gick vi hem till Louise igen




Idag hängde Louise med mig till stallet, Jag och Julias pålle



Jag och Elsa i skogen ( Julia jag lånade dina chaps hoppas du inte dödar mig )



Måste säga att det var riktigt mysigt, och varmt var de



Jag och Elsa igen



Louise på Elsa



Jag och Elsa igen


Puss
Allmänt | |
#1 - - Vendela:

Fyfan vad fina bilder emma :D

Mylaika har varit bäst, såå du vet det. Mockade ut till X:et idag, fyfan vad äckligt det var, blev mååånga fulla rullebörar :o

Julias häst är skitfin!



Rida ut någon dag? :)

#2 - - Vendela:

jag kan i princip alla dagar! :) Men imorgon är superok för mig men jag vet ju att du slutar ganska sent då, skulle de kunna fungera ändå?

Jag behöver bara veta så jag kan planera när hon ska vila osv :)

#3 - - Juliiiiiiiia:

Mina shaps! emma du är en ded man! Nä men låna på, använder inte ens dom själv ändå :) Annars, mycket snygga bilder bruden! Gillar den sista på dig och elsa, ser jättemysigt ut!

#4 - - Emma:

tack julia :D haha e din lilla fossing bättre? :D

#5 - - Louise (kusin):

Mycket fina bilder alla utom en tjej som står i en vit kåpa:p

#6 - - Emma:

Du är ju jättesöt Louise!

Upp