Den 31 Mars 2010

Hallå allihopa, just nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Sov hos Erik inatt och tog sedan bussen hem halv 4 från centralen. Kom hem och var hemma en stund sen hoppade man på halv 5 bussen till Centan med Coffe som behövde hjälp med lite grejer som löste sig till slut, på centan var även Tobbe, J och Fredrik.

Mammas kompis Marika är här så vi har ätit god mat.
Nu har jag städat hela mitt rum och ränsat alla lådor och sådant, lika bra att börja lite smått nu innan vi ska flytta härifrån. Jag fick iallafall ihop 3 kassar med bara skit. Letade också efter mitt andra the sims spel, är sjukt sugen på att spela, men jag hittade inte det :(

Nu ska jag bädda rent i sängen, ta bort sminket och sedan leta upp några fina kläder till morgondagen.



<3


Ha en fin kväll, Puss
Allmänt | |
Upp