23 November

Hallå, ligger i soffan med mitt mysiga täcke och ph slutade nyss. Det snöar ute och det är jättemysigt. Smsar med Erik som också är mysigt, fast hade varit mysigare om han var här.

Vad som hänt sen senast jag skrev är en del. Igår efter skolan kom jag hem till pappa och lite senare stack jag hem till Julia. Har varit där tills halv 8 idag och Julia och hennes mamma sa att dem är trötta på mig och att jag inte får komma dit igen förrän om 2 månader haha! Idag har vi varit i stallet och fått mycket gjort trotts det äckliga kalla vädert. Det känns skönt i kroppen iallafall. När vi kom hem lagade vi mat, "jättegod" köttfärs och efter det så fick vi till en äcklig kladdkaka med, fast allt slank ner eftersom vi var svinhungriga. Sen kollade vi på Harry Potter 2, igår såg vi 3an. Sen stack jag hem o lämnade mina saker efter det stack jag till Louise och Charlotte och kollade vidare på Tv där eftersom det var lite läskigt att vara hemma själv.



haha denna bilden hade jag och Julia jätteroligt åt. Wilma har tagit mitt äpple


Jag och hästarna


Också har vi Julia med


Natti!
Allmänt | |
Upp