29 Augusti

Har varit ledig hela dagen. Gjort saker som jag inte hunnit i helgen. Städat i mitt rum och fixat lite småsaker. Riktigt skönt att bara ta det lugnt idag, fast jag är inte riktigt utvilad från helgen ändå. Om ett tag ska jag iväg och träna Body sculpt. Och senare ska jag ut en sväng med pappa och bilen.

Ibland känner man att man bara vill vakna upp från sina drömmar om nätterna för att dem är läskiga och känns så otroligt verkliga. För mig är det tvärt om. Jag drömmer underbara saker om nätterna som känns verkliga och när jag vaknar bli jag besviken :P

Här kommer en bild på min tatuering som jag gjorde för nån vecka sen, Älskar den! För er som inte ser sitter den i nacken/på ryggen. Lite svårt att få ett fint foto när den sitter där bak.


Nu ska jag gå och äta och göra mig redo för träningen, är taggad! Ha en fin dag.
Allmänt | |
Upp