Varm oboy och vaniljhjärta

Ja ni fårstår vad jag fikar på, gott! Idag har varit full rulle. Varit ute och promenerat
i en timme med Lotten. Sedan fikat såklart ;) men nyttig fika! Efter det stack jag till
centan och köpte julklappar till julklappsspelet som vi ska leka på lille julafton. 
Körde vidare till gymmet och dansade i två timmar. Hela min kropp känns så bra,
mina knän blir starkare och mycket stabilare sakta men säkert.

Körde hem och slängde i mig maten, sedan åkte jag med pappa och Marcus för att 
köpa fler julklappar. Så nu är alla köpta och nästan alla är inslagna. 

Kom hem lite över 8. Har suttit med Marcus och slagit in klapparna och vi har gjort
sjuka rim. Vi brukar inte göra det men det var så jävla roligt, min bror kommer på
de sjukaste meningarna. 

OBS SLÄKTEN LÄS INTE VIDARE OM NI VILL HA EN ÖVERASKNING!

Marcus köpte en stor flugsmälla till julklappsspelet, den var riktigt överdrivet stor
och så skrev han "När vårfåglarna sjunger sina sånger behöver du inte ha dem i
ditt hus fler gånger" Malaria myggan - lika stor som en fågel.

hahahhaha, jag vet inte men jag tycker det är sjukt roligt. 

på gymmet


Nu ska jag se film. Sov gott allihopa!


  

Allmänt | |
#1 - - S:

haha fyfan marcus hahahha

Upp