1 Mars

Tja, ligger här i min säng och kollar på film med min katt.

Dagen började tidigt med körlektion som gick mycket bra. Körde stadskörning. Efter det blev jag lämnad på skolan eftersom min körlärare skulle till läkaren så det blev ju perfekt förutom att jag var en timme för tidig. Men jag satt mig i alla fall och fixade med lite arbeten och sånt. Rätt seg skoldag för övrigt.

Efter skolan följde jag med Sofie hem och vi satt mest i hennes soffa och kollade tv och tog det lugnt. Sen kom hennes pappa hem och lagade mat och vi åt med honom och sen körde Sofie mig hem innan hon skulle träna.

Lovet har varit mycket bra också, har hinnit med massa saker som behövdes! Bland annat fixat i mitt rum hos pappa, som jag håller på att göra om. Jag hade så gärna velat blogga ofta och ta mer bilder än vad jag gör idag men det är så mycket som händer hela tiden som jag knappt redan hinner med.

Föresten så kommer nog min balklänning i slutet av veckan, längtar. Sen ska jag även göra en annan sak som kommer förändra mig lite.. ni får se vad det är senare.

Nu ska jag snart sova, tidig morgon imorong igen, ska först kolla klart på filmen.


Två gamla sommarbilder, dem andra är på kameran och jag är inte på min egna dator




Jag mår mycket bättre på sommaren!

Pusspåer Godnatt
Allmänt | |
Upp