20 Maj

Hejhej idag är dagen före vi ska dö haha skoja bara. Matte C idag gick rent åt helvete. Nu har jag skaffat mig ett fint IG. Det kom någon uppgift om vildsvin som jag absolut inte fattade så jag ritade ett fint vildsvin istället, haha hoppas det är någon lärare med humor som rättar mitt prov. 

Annars idag har jag hunnit med att sola. Åkte med Sofie till centan en runda, vi åt och gick runt och kollade lite. Jag köpte ett par byxor, riktigt sköna! Efter det har jag bara duschat och tagit det lugnt. Nu kommer snart min kusin Louise till mig<3 Vi ska laga mat och mysa hela kvällen.

Idag tänkte jag bjuda på ett litet sångklipp från mig och Emil. Det är inte meningen att vi ska vara med på filmen för vi ser tråkiga ut. Plus att jag sjunger lite fel. Men för omväxlinges skull så får ni se det.




Oh - thinkin' about all our younger years
There was only you and me
We were young and wild and free

Now nothin' can take you away from me
We bin down that road before
But that's over now
You keep me comin' back for more

Baby you're all that I want
When you're lyin' here in my arms
I'm findin' it hard to believe
We're in heaven
And love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven


Ha en fin dag
Allmänt | |
Upp