23 November

Denna dagen började med att jag försov mig. Händer aldrig annars. vaknade 12 min innan jag var tvungen att köra. sminkade mig, klädde på mig och tryckte i mig frukosten och sen blev volvon en racerbil. Dagen på jobb var väldigt lugn, men lugnet stannade inte sista timmen. Jobbade med Lasse idag och just när han var borta på ärenden så stängs hela systemet ner, alla maskiner blir svarta. När något sånt här händer så ska allt lösas pang bom eftersom alla som bowlar inte vill missa en minut. Jag ringde Lasse och som tur var var han nästan tillbaka. Starta om allt och det höll i 15 min sen stängdes allt igen. Fick gå hem en halvtimme tidigare. Men nu ska allt vara fixat igen med en ny dator.

Efter jobb stack jag och tränade dans på gymmet. Sen har jag varit med Julia i stallet. Och sen har jag varit och hämtat min hemmastudio, ska få hjälp utav en kille som ska koppla in allt och fixa, datorer och sånt är inte min starkaste sida. Men så fort jag lärt mig så ska jag börja spela in låtar. Som jag längtat efter detta!!


Dessa kom till gymmet igår hihi. Premiären börjar närma sig.


Nu ska jag kolla lite på film och mysa i sängen. Sov gott
Allmänt | |
Upp