5 November

Varit på Väla och IKEA alldeles för många timmar idag. Men det blev massa fynd. Köpte nya jeans, en tröja och en pall till mitt sminkbord. Har också kollat på ny säng till mig. Behöver byta ut min minisäng. När jag kom hem från hela shoppingrundan så blev jag skitdålig. Har legat i sängen i några timmar och mått jätteilla. Jag drack en del vin och annat igår men då borde man känna det direkt när man vaknar? Nu börjar jag i alla fall känna mig bättre igen. 

Vill även skriva grattis till min kusin Koff här, GRATTIS!


Ljusslingan som sitter på spegeln fick jag utav Eva.
 

Shadows fill an empty heart
As love is fading,
From all the things that we are
But are not saying
Can we see beyond the scars
And make it to the dawn?

Change the colors of the sky
And open up to
The ways you made me feel alive,
The ways I loved you
For all the things that never died,
To make it through the night,
Love will find you

Allmänt | |
Upp