Wait, where you going? I'm leaving you

Hejhej! Onsdag idag ja. Har inte orkat skriva så mycket i bloggen de senaste dagarna. Har ingen ursäkt egentligen men jag har haft en äcklig magkatarr och varit orolig bara.

Idag har jag jobbat på bowlingen, tror det är första gången på länge som det inte hänt något allvarligt fel där, fast jag skrapade upp lite på handen när jag höll på att fixa med en maskin.. Har även varit på gymmet och tränat dans precis som igår. Utbildningen jag har gått kräver att man gör 100% rätt. Denna gången var jag för rak i ryggen, man skulle vara lätt bakåt lutad och armer ska stanna i axelhöjd och inte falla ner mot golvet. Ja så nu ska jag skicka in nya videos utan de "allvarliga felen" jääättekul.

Imorgon ska jag jobba hela dagen på gymmet. Ska bli kul eftersom det var ett tag sedan. Har även mitt Switchingpass när receptionen stänger, så blir mycket att göra, härligt!

Sen så måste jag ju bara berätta en sak med. För en vecka sen hämtade jag min hemmastudio. Jag har försökt i en hel vecka att få rätt på den. Fått en massa hjälp från olika människor men nä det har inte funkat. Jag har suttit och skrikigt för mig själv och varit nära på att kasta ut skten genom fönstert. MEN idag så satt jag mig ner helt själv och fixade med den. och woops nu funkar den perfekt, underbart!! Så nu ska jag börja spela in låtar.



Nu ska jag kolla film som vanligt innan jag somnar. Godnatt
Allmänt | |
Upp