14 Oktober

Hallå. Fredag idag, skönt! Har varit och tränat zumba på gymmet imorse. Gårdagens pass gick inte speciellt bra faktiskt, ont hade jag så fick sluta efter en halvtimme. Idag gick det lite bättre men tog det mycket lugnare. Så från och med nu är mina pass inställda ett tag framåt. Måste bli bra tills min utbildning i mitten på November. Vilken utbildning jag ska gå får ni inte reda på förräns då. Men det har med dans att göra:D

Igår var jag på Väla med Louise. Fick med mig lite saker hem.

Dessa snyggingar kommer från Citybid, 399:-


Köpte även en snygg t-shirt och en navelpiercing.

När jag kom hem efter väla så låg där ett paket från stylebytyra.se i brevlådan. Jag bestälde lite ringar o smycken därifrån. Här är två av de..





Älskar dem! Många detaljer och unika.

Ha en fin fredag allihopa. Puss
Allmänt | |
Upp