19 Oktober - Till gymmet

Hallå. Klockan är 10 på morgonen och jag känner hur rastlös jag redan hunnit bli. Jag har hunnit med att städa undan på mitt rum och ätit frukost. Ska byta om när jag är klar med detta inlägg för att sedan köra till gymmet. Har redan planerat vad jag ska göra, ska börja med att gå på bandet en halvtimme. Sen tänte jag köra switching. Är instruktör för det på torsdagar men jag har nästan aldrig varit med själv. Jag står där och skriker på alla människor som tränar att de ska orka lite till osv så är jag inte ens säker på att jag klarar det själv haha. Det måste förbättras! Kanske kör till TRX i slutet med.

Igår var det skitväder, idag ser det lite ljusare ut. Jag var i alla fall ute och gick med Charlotte och hundarna i ösregnet. Efter det drack vi kaffe och fikade hemma hos henne. På kvällen stack jag till Sofia, vi gick runt på Center syd för att leta efter jeans och datorväska åt henne. Efter det stack vi hem till henne. Ser redan fram emot Lördag då jag ska dit igen.


En bild sen i somras när vi var på Backen. Emilia jag och Louise


Ha en fin dag allihopa!

Allmänt | |
#1 - - e:

snyyygggingar!!

Upp