22 September

Denna dagen har varit braa! Började med att jobba på skokanonen som snart stänger (nu på söndag) Efter det stack jag till gymmet och började fixa inför kvällen. Vi hade sammarbete med centrat som ligger precis bredvid, Lödde centrum då, som hade ordnat en tjej kväll/insperations kväll. Det började med att jag och Emelie och tre medlemmar från Healthness hade zumbauppvisning på en scen. Där var fullt med folk och tidningen var där och fottade, så det första jag ska göra imorgon när jag vaknar är att kolla tidningen och hoppas på en bra bild om den nu kommer med.. Efter det var det modevisning och lite annat. 



Sen höll jag Switching, mitt första pass men det gick jättebra! Var även med på zumbapasset med Emelie också och där var en massa nya tjejer som ville prova på, skitkul! Hoppas verkligen denna kvällen ger resultat och att fler börjar träna, för jag älskade denna kvällen, jättekul när gymmet är fullt med folk. Roligare att jobba då.

Imorgon är det dags för ännu mer jobb först på gymmet sen skokanonen. Nu tänkte jag lägga mig och sova. All min energi är slut. Natti!  
Allmänt | |
Upp